11 Şubat 2014 Salı

14 Şubat ve Mum Işığı

Bu 14 Şubat hadisesine , tahmin edeceğiniz üzere,  takığım.
Gerçi ben doğum günleri dışındaki tüm özel günlere takığım da şimdi gündem Sevgililer Günü.
Al işte…  Sevgi dedik dedik Sevgililer Günü geldi çattı. Hiç öyle sevginin günü olmaz geyiğine girmeyeceğim. Benim bakış açım her zamanki gibi farklı.

Derdim 14 Şubat’ta yapılan o yapmacık hareketler…!  Zoraki hediye almalar, istemeden gidilen tatiller ya da laf olsun diye  çıkılan o korkunç ,mumlu, güllü, kemanlı yemekler… Sanırım en kötüsü de o bayık yemek yarabbim!  Masada yemekten başka her şey var mübarek gül yaprağı, taşlar boncuklar bir de üstüne mum dik hop oldu mu sana romantik sevgililer günü yemeği ya da klasik evlenme teklifi masası! Dibine kadar duygusalım fakat Allah’ına kadar odunum bu konularda kabul. Romantik şeylerden nefret ederim çünkü gülmem gelir eyvallah. Ama arkadaş romantizm mum ışığında yemek yemekse  ben yemeği evde yesem daha iyi.
O mum yanacak diyosun…
Peki.
Hadi o kasıntı yemeği geçtim, illa hediye mi alman lazım. İlla o gün yani. Dünyadaki milyonlarca insan diğer milyonlarca “yarısına”  hediye alırken sen de onlarla kuyruğa girdin demek. Üstüne bir de fazla para verdin.
Ne sevgiymiş arkadaş! Bari, birkaç gün önceden neye ihtiyacı olduğunu falan sor da sevdiceğine  paran boşa gitmesin.
Yemek bitti, hediyemizi verdik ay çok pardon bir de “seni seviyorum” dedik.
Bitti.
Günlerden 15 Şubat.

Şimdi bu noktadan sonra ana fikri size bıraktım gitti.
Hiç alakasız bir günde  gidilen yemek ya da anlamı olmaksızın sadece içten gelerek alınan bir hediye…
Size bıraktım…


Kendini kınayıcı not
Siz bana bakmayın, işin suyunu çıkarttım biraz. Etrafımda gerçekten birbirini seven ve bu bahsettiğim şeyleri içten gelerek yapan çiftler var.
Asıl mesele diğer “yarını” bulmada.
O zaman o mum bile değer kazanır…


Allah sevdiğinizden ayırmasın, sevdiğiniz yoksa da tez zamanda karşınıza çıkartsın. Sanırım yakında çiçek de satmaya başlardım zira her yazının sonunda klasik çiçekçi duası yapıyorum.

Cuma akşamı TV de ne var? : )

Sevgiler,

Gözde

1 yorum: