14 Şubat 2014 Cuma

"a"

Yılmaz Özdil’in bugünkü yazısından çok etkilendim.
Ne yalan söyleyeyim popüler şeylerden hoşlanmıyorum ve Özdil’in yazılarının bu kategoride olduğunu düşünüyorum.
Fakat bugün gerçekten çok etkilendim. Hikayeden ve ana fikirden.


“Ömrü boyunca yaptığı…
Tek hataydı.

Kızı alıp,  gitmeliydi.
Yapamadı.”


Atatürk’ün yapamadığına eminim. Fakat benim üstünde duracağım sözcük “yapmadı” olacak…
Bir şeyi yapamamak ve yapmamak arasında tek harflik fark var gibi görünse de eyleme vurduğumuz zaman işler değişir. İmkansız aşklar vardır elbet, şartlar sizi o yöne sürükler, çok hayati kararlar almanız gerekir ve bir şeyleri feda edersiniz.
Lakin,

Bir de gemileri yakmak  vardır. Çünkü karşınızdakinin sevgisi tüm gemilere bedeldir. Herkesi karşına alırsın. Kızı çeker alırsın.
Yapamamakla yapmamak arasında sadece  “a” farkı vardır.
Örnek vermek gerekirse,
Adam kelimesinin “a” sı.

“…ama o kızı kaybedersen. Senin için hayatın boyunca asla hiçbir şey asla düzelmez… Git, tut elinden.”



Sevginize sahip çıkın beyler, çünkü bu eylem ,her zaman, “erkek kısmından” beklenir. Çünkü bu eylem her zaman adama yakışır.


Sevgiler,

Gözde








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder