9 Şubat 2014 Pazar

...


Ağlamak ,kuşkusuz, insanın sahip olduğu en güçlü antidepresandır.

Bu kadar da iddialıdır.

Hele bir dökülsün gözlerinden sıcak sıcak damlalar… Kalbinin ortasındaki o taş ağırlığını biraz alır üstünden. Derin bir nefes al… Artık özgürsün.

Bırak göz yaşlarını rahat rahat aksın…

“Ağlama artık” derler ya… Ben hiç öyle tesellilerde bulunmam insanlara. Ağlayan birini gördüm mü direkt “Ağla…”  derim. Bilirim ki o an O’nun için en iyisidir ağlamak. Derdine derman diye değil derdine ortak diye…

İyi insanlar ağlar. Ağlamak güzeldir. Ağlamak temizler.

Başka?

Kalbi olan ağlar.

O yüzden sen ey kalpsiz robot!

Sen sakın ola kendini yorma. Zorlama.

Zorla akan yaş sadece zehirdir. Karşındakinin zehri…!

Sen sadece yaşama sevincini almakla görevlisin, hiç girme bu işlere.

Sen hiç ağlamayacaksın ve sen hiç mutlu olamayacaksın.

Ve en kötü haberi sona sakladım;

Sen hiç sevemeyeceksin…

Sevilmek mi?

 Bak buna güldüm.

 

 

Bu akşam hiç yazasım yok o yüzden burada kesiyorum.

İyi olun…

 

Gözde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder